IBACH festival 2022

Van 7-9 oktober vindt, na twee corona jaren, weer ons IBACH festival plaats. Dit jaar met een bijzondere afsluiting op zondag met een optreden van The Gents.
Het programma ziet er als volgt uit:

vrijdag 21.00 uur The General met orgelspel van Paul de Meyer.
zaterdag om 16.00 uur improvisaties op het orgel door jonge organisten uit de omgeving.
zaterdag 20.00 uur orgelconcert door Ben van Oosten.
zondag 9.30 uur HMR verzorgt de liturgie muzikaal met ondersteuning van twee organisten.
zondag 16.00 uur The Gents met een hommage aan Jules de Korte.

Kaarten zijn verkrijgbaar aan de kerk of vooraf bij de secretaris.
De toegangsprijzen zijn € 8 per voorstelling met uitzondering van het concert van The Gents op zondagmiddag; daarvoor bedraagt de entree € 15. Vrienden van het IBACH orgel genieten korting; zij betalen voor de reguliere activiteit € 4 en voor het concert op zondagmiddag €8.

Vooraf kunnen kaarten worden besteld per e-mail (jmavanrijn@gmail.com). Zodra de betaling is ontvangen op de rekening van de GCS, NL 79 RABO 0143 1556 95, worden de kaarten verstuurd naar het aangegeven adres of liggen deze gereserveerd bij de ingang. Voor de concerten wordt de ingang aan de Kerkstraat gebruikt.